E-akta

Czy e-akta są dla Ciebie?

Jeśli chcieliby Państwo skorzystać z zalet cyfrowej formy dokumentacji pracowniczej, ale przeraża Was wizja
żmudnego skanowania i opisywania tysięcy dokumentów - ta usługa jest właśnie dla Was !

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu e-akta payroll360

E-akta w Twojej firmie

E-akta w Twojej firmie

Usługa digitalizacji akt

Oszczędność czasu

Oszczędność czasu

e-archiwum dla Twojej firmy gotowe nawet w kilka dni

Dedykowana aplikacja

Dedykowana aplikacja

automatyzacja procesu digitalizacji

Bezpieczeństwo i poufność

Bezpieczeństwo i poufność

procesy zgodne z normą ISO 27001

zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych danych

Czy e-akta są dla Ciebie?

Czy e-akta są dla Ciebie?

 

 
Jesteś pracodawcą?
 
Nie masz już miejsca na gromadzenie dokumentów?
 
Gdy potrzebujesz znaleźć odpowiednią teczkę lub dokument tracisz dużo czasu?
 
Zastanawiasz się nad bezpieczną archiwizacją dokumentacji pracowniczej?
 
W czasie pracy zdalnej potrzebujesz e-dokumentów, aby zarządzać zespołem?
 
Twoi pracownicy potrzebują dostępu do akt online?

 

Skorzystaj z naszego rozwiązania e-akta payroll360!

 

Poznaj naszą ofertę

Rozwiążemy Twój problem naszym produktem

 

Rozwiążemy Twój problem naszym produktem

 

Problem

 

Rozwiązanie

 

Cecha produktu

 Nie możesz znaleźć 
potrzebnych dokumentów.

 payroll360 

 W e-akta dokumenty podzielone 
na czytelne katalogi
i sekcje.

 payroll360 

 Proste i szybkie 
wyszukiwanie
dokumentów.

 Potrzebujesz dokumentów, 
gdy Twoi pracownicy pracują z domu.

 Wirtualny obieg 
dokumentów.

 Możliwość udostępniania dokumentacji 
w chmurze
firmowej.

 Za mało miejsca w biurze, 
koszty magazynowania archiwum.

 Zastąpienie dokumentacji papierowej 
jej cyfrowym odwzorowaniem.

 Digitalizacja i uporządkowanie 
tradycyjnego archiwum.

 Obawiasz się zniszczenia, kradzieży 
dokumentów papierowych.

 E-akta to bezpieczna kopia zapasowa 
Twoich dokumentów.

 Możliwość zarządzania 
polityką backup.

 Archiwizacja dokumentów zajmuje sporo czasu 
w Twojej firmie.

 Skorzystanie z autorskiego rozwiązania 
szybkiej archiwizacji
payroll360 

 Automatyzacja procesu 
dedykowana aplikacja OCR.

 Ciągłe uzupełnianie zapasów
papieru, teczek, segregatorów.

 Z e-aktami ich 
nie potrzebujesz.

 Oszczędność pieniędzy, 
działanie proekologiczne.

 

Najważniejszą rolę odgrywa CZAS tej transformacji, CZAS=PIENIĄDZ.


Wypełnij formularz kontaktowy

Co oferujemy?

 

Co oferujemy?

Oferujemy usługę przekształcenia tradycyjnego archiwum teczek pracowniczych w elektroniczną wersję tej dokumentacji.

Z racji tego, że jesteśmy specjalistami w dziedzinie kadr i płac, możemy dodatkowo dokonać audytu przetwarzanych dokumentów i przedstawić raport z sugestią ewentualnych uzupełnień. Nasze autorskie rozwiązanie pozwoli nam wykonać tą usługę sprawnie i dokładnie tak, by możliwie szybko udostępnić Państwu wygodne korzystanie z e-dokumentacji.

 

 

 
 

Za pomocą formularza kontaktowego prześlij do nas zapytanie o usługę.

payroll360 

W odpowiedzi otrzymasz kwestionariusz z pytaniami, który określi Twoje potrzeby.

payroll360 

Wyślemy Ci indywidualną ofertę.

payroll360 

Ustalimy szczegóły techniczne i handlowe.

payroll360 

Podpiszemy umowę na usługę z niezbędnymi zapisami dotyczącymi bezpieczeństwa zgodnie z ISO 27001.

payroll360 

Przeprowadzimy proces digitalizacji i utworzymy e-archiwum z dokładnym opisem akt i dokumentów.

payroll360 

W opcji premium wykonamy audyt dokumentacji i przedstawimy z niego raport.

payroll360 

Udostępnimy pliki xml z danymi pochodzącymi z przetworzonych dokumentów.

payroll360 

Pokażemy w jaki sposób uzupełniać na bieżąco e-teczki pracowników.

 

 

 

Przetwarzamy ponad 1000 stron akt w jeden dzień!

Przekonaj się sam

Jakie dokumenty archiwizujemy dla Ciebie?

 

Jakie dokumenty archiwizujemy dla Ciebie? 

Cyfrowe odwzorowanie archiwów akt osobowych.

 

W ramach tej usługi przygotujemy e-dokumenty z materiałów już otrzymanych oraz nauczymy Cię jak uzupełniać na bieżąco e-teczki pracowników.  

  • Zdigitalizujemy dokumenty i opatrzymy je metrykami, przydzielimy je do odpowiednich katalogów A, B, C, D wraz z metryką dokumentu.
  • Wykorzystamy elektroniczny podpis na skanach dokumentów.
  • Na podstawie zeskanowanych dokumentów uzupełnimy dane w kartotece pracowników.
  • Każdy pracownik będzie miał dostęp do swoich dokumentów w formie e-teczki na pulpicie pracownika.
  • Kadrowa wyda Ci dokumenty w postaci elektronicznej, jako skompresowany plik. Wszystko to będzie potwierdzone podpisem kwalifikowanym zapewniając Ci bezpieczeństwo.
  • Pliki generowane są w rozszerzeniu pdf i xml - mogą być automatycznie wczytane do programów kadrowo-płacowych, których format wejściowy danych jest znany.
  • Wygenerowane pliki XML, przechowują dane wymagane przez Rozporządzenie dotyczące dokumentacji pracowniczej (rozdział 4, paragraf 13).
  • Nasza aplikacja odzyskuje z zeskanowanych dokumentów dodatkowe dane, niewymagane przez zapis Rozporządzenia - okresy zatrudnienia,  pracodawcy, kwalifikacje

Kroki

Akta pracownicze w formie papierowej

  

Skanowanie i aplikacja

  

E-teczka pracownika

Wybierz odpowiednią

Który pakiet wybrać?

 

Który pakiet wybrać?

 

Basic

Premium

podział dokumentów 
na katalogi i sekcje

  

  

opieka mentora przez 7 dni 
po otrzymaniu e-teczek

  

  

audyt dokumentacji 
wraz z raportem

  

  

doradztwo w zakresie 
uzupełnienia dokumentacji

  

  

 

 

Zamów pakiet BASIC

Zamów pakiet PREMIUM

 

Zastanawiasz się, który pakiet wybrać?

skontaktuj się z nami

Dodatkowo oferujemy usługę outsourcingu procesów kadrowych i płacowych! Przeczytaj więcej.

Zalety, Bezpieczeństwo, Zapytaj o ofertę

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo 

Akta pracownicze to w większości wypadków dokumenty wrażliwe, o których bezpieczeństwo trzeba dbać szczególnie.

Mając tego świadomość w swoich działaniach kierujemy się najwyższą etyką zawodową oraz normami bezpieczeństwa opartymi o obowiązujące przepisy dotyczące ochrony danych osobowych i dodatkowo o zapisy normy ISO 27001 regulującej procedury zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Dowiedz się więcej o naszych gwarancjach ISO

 

 Podstawowym założeniem jest spełnienie podstawowych atrybutów ochrony tzn.: 

 

 

Poufności

Czyli informacje są dostępne tylko dla osób uprawnionych do ich dostępu (loginy, karty, zasoby wspólne).
 

Integralności

Czyli dane są nienaruszalne (dane są integralne wtedy, kiedy nie zostały zmodyfikowane, dodane lub usunięte przez osobę nieupoważnioną, w nieautoryzowany, celowy sposób).
 

Dostępności

Czyli każdy ma dostęp dokładnie do tego, do czego jest uprawniony.

 

Skontaktuj się z nami

i przekonaj się w jaki sposób dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych!

 

 

Zapytaj o ofertę

Kontakt z naszymi specjalistami

Zamknij

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do kontaktu
Logowanie do Portalu pracowniczego

Od 25 maja 2018 r. wszystkie podmioty przetwarzające dane osobowe, zobowiązane są do stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych, zwane dalej: RODO). Ponieważ bezpieczeństwo Pani/Pana danych osobowych jest dla nas priorytetem, zaktualizowaliśmy nasze zapisy o ochronie danych osobowych w celu dostosowania ich do RODO, aby móc w pełni chronić prywatność naszych klientów, wykorzystywać ich dane wyłącznie we właściwy sposób oraz zapewnić im możliwość dalszego korzystania z naszych usług na takich samych zasadach jak dotychczas. Szczegółowe informacje na temat sposobu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach z tym związanych znajdzie Pani/Pan w naszej Polityce prywatności.

Zgadzam się