Pulpit Pracownika i Pulpit Kierownika w enova365

{[description]} left right

Pulpit Pracownika i Pulpit Kierownika w enova365

Platforma internetowa Pulpit Pracownika wraz z Pulpitem Kierownika to wygodne narzędzie samoobsługi pracowniczej. Umożliwia generowanie oraz zarządzanie wnioskami pracowniczymi i czasem pracy on-line z dowolnego miejsca o każdej porze, także z urządzeń mobilnych.

Pulpit Pracownika i Pulpit Kierownika w enova365

Platforma internetowa Pulpit Pracownika wraz z Pulpitem Kierownika to wygodne narzędzie samoobsługi pracowniczej. Umożliwia generowanie oraz zarządzanie wnioskami pracowniczymi i czasem pracy on-line z dowolnego miejsca o każdej porze, także z urządzeń mobilnych.

Podstawową funkcjonalnością platformy jest obieg wniosków zdefiniowanych w systemie. Pracownik składa elektroniczny wniosek, np. urlopowy, który automatycznie generuje zadanie dla przełożonego lub jego zastępcy. Pracownik ma pełen wgląd do swoich danych kadrowych, danych dotyczących czasu pracy oraz wykorzystania limitów urlopowych. Z poziomu Pulpitu może przeglądać swoje wypłaty, czy deklaracje podatkowe.

Pulpit Kierownika

Aplikacja umożliwia kierownikowi usprawnienie części obsługi administracyjnej poprzez zarządzanie wnioskami urlopowymi oraz wnioskami o delegacje podwładnych osób. Wnioski mogą zostać zatwierdzone, odrzucone lub pozostawione w obecnym stanie. Kierownik ma podgląd na listę badań i szkoleń BHP co pozwala sprawdzić, czy załoga posiada odpowiednie kwalifikacje. Ma wgląd w nieobecności, możliwość zaplanowania czasu pracy oraz wgląd w nadgodziny.W module można również wprowadzić normy oraz faktyczny czas pracy. 

Pulpit Pracownika

W aplikacji pracownik może sprawdzić dostępny limit urlopowy i złożyć niezbędne wnioski urlopowe i wnioski o delegacje, które następnie są przekazywane bezpośrednio do kierownika. Pracownik może ponadto, złożyć wnioski kadrowe, na przykład o zmianę danych osobowych, dokumentu tożsamości, rachunku bankowego oraz wniosek o ubezpieczenie członka rodziny. Równie ważna jest opcja sprawdzenia daty ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP. Dostęp do Pulpitu Pracownika wiąże się także z przeglądaniem kwot wynagrodzeń. Program pozwala wydrukować raporty, paski z wypłat i roczną kwotę wynagrodzeń. 

Takie rozwiązanie sprawia, że przepływ informacji w firmie jest dużo szybszy, co wpływa na organizację pracy. Zarządzanie sprawami administracyjnymi staje się wręcz automatyczne. W każdej chwili możemy bowiem sięgnąć po niezbędne dokumenty lub wprowadzić nowe do systemu, tak aby każdy pracownik i kierownik miał do nich dostęp. Efektywność całego zespołu również wzrasta. 

payroll360 dysponuje szeroką wiedzą i doświadczeniem we wdrożeniach pulpitów pracownika i kierownika. Każda z tych aplikacji jest indywidualnie dostosowywana do potrzeb i charakterystyki każdej firmy, tak by efektywnie usprawnić obieg dokumentów i zapewnić każdej osobie dostęp do potrzebnych danych kadrowo-płacowych. 

Kontakt z naszymi specjalistami

Dyskusja

Skomentuj
Zamknij

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do kontaktu
Logowanie do Portalu pracowniczego

Od 25 maja 2018 r. wszystkie podmioty przetwarzające dane osobowe, zobowiązane są do stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie ogólne o ochronie danych, zwane dalej: RODO). Ponieważ bezpieczeństwo Pani/Pana danych osobowych jest dla nas priorytetem, zaktualizowaliśmy nasze zapisy o ochronie danych osobowych w celu dostosowania ich do RODO, aby móc w pełni chronić prywatność naszych klientów, wykorzystywać ich dane wyłącznie we właściwy sposób oraz zapewnić im możliwość dalszego korzystania z naszych usług na takich samych zasadach jak dotychczas. Szczegółowe informacje na temat sposobu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach z tym związanych znajdzie Pani/Pan w naszej Polityce prywatności.

Zgadzam się