Ustawienia dostępności
Zwiększ wysokość linii
Zwiększ odległość między literami
Wyłącz animacje
Większy kursor

archiwizacja akt

Artykuły na temat: archiwizacja akt

Teczki pracownicze – co dokładnie zawierają?

Przepisy prawa pracy nakładają na pracodawców obowiązek prowadzenia dokumentacji pracowniczej, a przy tym precyzyjnie wskazują, jak należy to robić. O ile sama kwestia grupowania akt osobowych na pięć części: A, B, C, D...

Archiwizacja dokumentów kadrowych

Jako pracodawca jesteś przytłoczony nadmiarem dokumentacji, nie wiesz jak dbać o teczki osobowe. Przeczytaj artykuł, dowiedz się więcej!

E-akta obowiązki pracodawcy

Początek roku 2019 był znaczącą datą w działach kadrowych większości firm. Od dnia 1 stycznia 2019 roku, obowiązuje bowiem nowelizacja kilku ustaw związanych ze skróceniem czasu przechowywania dokumentacji pracowniczej...

Poznaj ofertę payroll360 Logowanie do Portalu pracowniczego Zapraszamy do kontaktu