Ustawienia dostępności
Zwiększ wysokość linii
Zwiększ odległość między literami
Wyłącz animacje
Większy kursor

e-teczki

Artykuły na temat: e-teczki

Teczki pracownicze – co dokładnie zawierają?

Przepisy prawa pracy nakładają na pracodawców obowiązek prowadzenia dokumentacji pracowniczej, a przy tym precyzyjnie wskazują, jak należy to robić. O ile sama kwestia grupowania akt osobowych na pięć części: A, B, C, D...

Jak wdrożyć e-akta w firmie?

Mimo iż pracodawcy zdają sobie sprawę z zalet, jakie wiążą się z przejściem na e-teczki, a więc dokumentację pracowniczą w formie elektronicznej, nie oznacza to, że od razu decydują się wprowadzić takie rozwiązanie w...

Jak korzystać z e-teczek w outsourcingu kadr i płac?

Przekształcanie papierowego archiwum w jego wersję elektroniczną, czyli tworzenie i zarządzanie e-teczkami stanowi jedną z usług, która rozszerza ofertę outsourcingu kadr i płac payroll360. To rozwiązanie dedykowane w...

Jak zarządzać e-teczkami w firmie?

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, czy to w formie papierowej, czy to elektronicznej, nie jest czynnością prawnie obojętną. Aktami, które regulują tę materię, jest nie tylko Kodeks pracy, ale i w szczególności...

Poznaj ofertę payroll360 Logowanie do Portalu pracowniczego Zapraszamy do kontaktu