Payroll360 oferuje usługę digitalizacji, udostępniania i przechowywania elektronicznego archiwum akt pracowniczych. Usługa digitalizacji polega na przekształceniu tradycyjnych, papierowych teczek pracowniczych na ich wersję elektroniczną. W ten sposób tworzy się e-akta pracownicze, które zostają podzielone na analogiczne jak wypadku papierowych teczek osobowych katalogi: A, B, C, D. Elektroniczne archiwum może być gotowe nawet w kilka dni. Poza samą digitalizacją dokumentów pokazujemy również naszym Klientom, w jaki sposób mogą oni samodzielnie uzupełniać e-teczki pracowników. W związku z tym, że e-akta zawierają w większości dane wrażliwe, zapewniamy ponadto ich maksymalne bezpieczeństwo w zakresie poufności, integralności i dostępności. Potwierdza to regularnie odnawiany certyfikat ISO.
E-archiwum – mniej kosztów, więcej czasu
Obecnie pracodawcy mogą zdecydować się na zastąpienie dokumentacji papierowej formą elektroniczną. W przypadku większych przedsiębiorstw, które zatrudniają od kilkudziesięciu do kilkuset pracowników, prowadzenie archiwum w formie tradycyjnej jest niemałym wyzwaniem.
Dzięki usłudze digitalizacji teczek pracowniczych firmy generują bardzo duże oszczędności. Zarówno czasu, który do tej pory był poświęcany na uzupełnianie i poszukiwanie potrzebnych dokumentów, jak i pieniędzy. E-akta mogą całkowicie wyeliminować koszty magazynowania oraz uzupełniania zapasów – papieru, teczek, segregatorów. Przechowywanie dokumentów w postaci elektronicznej pozwala na ich proste, szybkie i łatwe wyszukiwanie, a także przekazywanie w ramach wirtualnego obiegu. Elektroniczne archiwum dzięki odpowiedniemu interfejsowi (API) może być połączone z programem kadrowo-płacowych.