W ramach automatyzacji procesu usługi proponujemy jako opcję, dostęp do aplikacji – Pulpit Pracownika oraz Pulpit Kierownika, które są rozszerzeniem oprogramowania enova365. Aplikacje te znacznie ułatwiają i przyspieszają dostęp do informacji dla pracowników na poszczególnych szczeblach.
Pulpit Pracownika - elektroniczny dostęp pracowników do własnych danych kadrowo-płacowych z możliwością:
- sprawdzania dostępny limitów urlopowych,
- składania wniosków urlopowych, które przekazywane są w obiegu dokumentów do kierownika,
- przeglądania danych dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
- przeglądania kwoty wynagrodzeń,
- drukowania różnego rodzaju raportów kadrowych, pasków wypłat i rocznych kart wynagrodzeń.
Pulpit Kierownika - elektroniczny dostęp kadry kierowniczej do danych kadrowych podległych pracowników:
- zatwierdzanie wniosków urlopowych, które trafią do głównego modułu Kadry Płace jako nieobecności pracownicze,
- wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy,
- drukowanie różnego rodzaju raportów